Serwis D3 jest dla Ciebie jeśli...

 

  • prowadzisz serwis RTV, urządzeń medycznych, elektroniki użytkowej lub AGD,
  • potrzebujesz systemu dla mobilnych serwisantów, często pracujących u klienta,
  • chcesz wystawiać paragony fiskalne u klienta,
  • masz kłopot z rozliczeniem zużytych części zamiennych,
  • chcesz sprawniej rozliczać techników i szybciej generować raporty dla gwarantów.

 

Zaufało nam wiele serwisów

 

Jesteśmy dostawcą oprogramowania wspierającego serwisy sprzętu elektronicznego. Budujemy systemy wsparcia serwisów od roku 1991. Mamy bardzo dobre referencje. Zaczynaliśmy od systemu Dealer1 dla Panasonic Polska. Jego następca Dealer2 nadal cieszy się sporym zainteresowaniem. Teraz prezentujemy nowoczesny system Serwis D3.

 

Mobilność

 

Nastały czasy mobilnych serwisów. Serwisanci często świadczą usługi u klientów.

Serwis D3 umożliwia pracę przez przeglądarkę internetową, co przy odpowiednim skonfigurowaniu systemu daje możliwość pracy zdalnej serwisantów, a

managerowie mogą zarządzać serwisem z każdego miejsca, gdzie mają dostęp do Internetu.

 

Poznaj możliwości Serwisu D3

 

  • przyjmowanie zgłoszeń o uszkodzonym sprzęcie przez Internet,
  • szybki i intuicyjny proces rejestracji naprawy,
  • łatwe dopisywanie części do naprawy – pełna integracja z gospodarką magazynową,
  • wiele magazynów, obsługa wejść i wyjść dokumentami magazynowymi,
  • wystawianie faktur i korekt faktur w pdf,
  • integracja z popularnymi drukarkami fiskalnymi,
  • raporty dla techników (każdy ma swój login i hasło),
  • raporty dla menedżera,
  • eksporty danych w formacie csv, xls,
  • możliwość komunikacji z zewnętrznymi systemami przez usługi webowe,
  • raporty do gwarantów JVC, Sharp, Toshiba, Panasonic, Philips,
  • możliwość obsługi sieci serwisowych składających się z wielu serwisów,
  • nowoczesna technologia ASP.NET, baza danych Oracle.

 

Zadzwoń i umów się na pokaz Serwisu D3

 

Umów się na pokaz Serwisu D3 – mobilnego, intuicyjnego, zbudowanego według najlepszych wzorców.

 

Zadzwoń +48 22 869 92 30 albo napisz andrzej.kedzior@agk.pl


Możesz przetestować Serwis D3 przez Internet. Otrzymasz od nas login, hasło i sam będziesz mógł sprawdzić, jak prosta jest praca w Serwisie D3.